IN live
Norges største netteier med ekstraordinær norgespris-uke
Netteier Eliva har opplevd enorm pågang siden åpningen av bestillingsløsningen for norgespris 24. september.
–Det har vært en helt ekstraordinær uke hos oss. Vi har hatt over 6800 telefoner, 700 chat-henvendelser og sendt ut 800 brev. Det sier noe om hvor stort engasjementet er rundt norgespris, sier Vibeke Ranum, direktør for Kundedivisjonen i Elvia.
Onsdag er første dagen der norgespris faktisk gjelder, men siden åpningen av bestillingsløsningen forrige uke, har responsen vært overveldende, ifølge Elvia.
Ikke-digitale kunder kan få veiledning og har mulighet til å gjøre bestilling av norgespris gjennom nettselskapene.
–Ikke alle kunder er digitale, og vi legger derfor stor vekt på å legge til rette for personlig veiledning. Det har vært viktig for oss å sikre at alle som ønsker norgespris, får nødvendig hjelp fra oss, sier Ranum.
Sammenlignet med samme uke i fjor har kundesenteret til Elvia hatt mer enntre ganger så mange henvendelser.
(NTB)