IN live

Godt reklameår for P4

Publisert Sist oppdatert

P4-konsernet, som får alle sine inntekter fra radioreklame, fikk et resultat før skatt på 158 millioner kroner i fjor. Det er en økning på 23 prosent fra 2023.

Omsetningen økte med 6 prosent til nærmere 430 millioner kroner, skriver Kampanje.

Radio har vist seg å være en vekstvinner i et ellers utfordrende reklamemarked, med en økning på 8 prosent i salget via mediebyråene i 2024, ifølge statistikk fra Mediebyråforeningen.

P4-konsernet, som får alle sine inntekter fra radioreklame, fikk et resultat før skatt på 158 millioner kroner i fjor. Det er en økning på 23 prosent fra 2023.

Omsetningen økte med 6 prosent til nærmere 430 millioner kroner, skriver Kampanje.

Radio har vist seg å være en vekstvinner i et ellers utfordrende reklamemarked, med en økning på 8 prosent i salget via mediebyråene i 2024, ifølge statistikk fra Mediebyråforeningen.

(NTB)

Bjeffet frem av Labrador